MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك

MA3AKCAFE

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
MA3AKCAFE

أجدد الأفلام الأجنبية من السينما إليك مباشرة

كل عام وكل اعضاء معاك كافى بخير رمضان كريم ...بمناسبه شهر مضان سيتم اعلان اقسام رمضانيه جديده ستكون متاحه طوال فتره الشهر الكريم ..وسيتم اعلان مشرفين جدد .. واتمنى التوفيق للجميع .... تيم معاك
شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس - صفحة 2 Qn20wg

BECKHAM
ELkopTaaN
afandena
اميره الاحساس
8 مشترك

شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس

اميره الاحساس
    اميره الاحساس
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

انثى عدد الرسائل : 2066
    العمل/الترفيه : داخل القلب واغصان الحياه واطلب من الله ان لا تنكسر هذه الاغصان
    المزاج : فى العادى مبحاولش اقفلها
    اعلام الدول : شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس - صفحة 2 3dflag23
    المود : شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس - صفحة 2 9611

شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس - صفحة 2 Empty شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس

مُساهمة من طرف اميره الاحساس الثلاثاء أبريل 14, 2009 11:46 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

انتهت فترة الترشيحات وقد امرت المحكمة العليا للاعضاء المنتدى

بأن السيدة/ اميرة الاحساس قد وقع عليها الحكم وقد اقارت الاصوات بنسبة 37 على السيدة المزكورة
    و عليها الان ان تتوجه الى المنصة وتقر بالقسم

تقف على المنصة وترفع يدها اليمنى وتقر بالقسم

اقر انا / اميرة الاحساس انا اجوب بكل صدق على كل سؤال يوجه الى من كل عضو

والا اخفى شئ عن احد ما دام فى اجابة لكل سؤال وحتى اشعار اخر لتحضير كرسى الاعتراف تلتزم اميرة الاحساس بنص اللائحة مش 0.5 لأ نصها ماشى

وربنا وربنا كمان مرة لازم نعمل حفلة

هههههههههههههههههههه

نورتى الكرسى

ماشى ماشى تسلم قبطان على التقديمه دى
    بس هو لازم كده يبقى ف توبيك لوحده
    وليك يوم برضه متخفش مش هسيبك ع الى انت عملته ده
    بس هو انا الى حبته لنفى وانا عارفه
    واحلف بالقسم ده بس مش ف محكمه دا ع مزاج قبطان

الحكمدار
    معاك صغنطوط
    معاك صغنطوط

شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس - صفحة 2 Empty رد: شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس

مُساهمة من طرف الحكمدار الأحد أبريل 26, 2009 12:23 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
    ممكن اميره تقبلى منى الاسئله الخفيفه دى
    ويا ريت ما اكونش ها اضايقك
    1 اول سؤال ليا هيبقى مين اللى تقوليله لسه فاكر قلبلا يديلك امان ولا فاكر كلمه هتعيد اللى كان

2 مين اللى تقوليلهم ( لو تعرفوا بنحبكم ونعزكم كده اد ايه )

3 مبن اللى تقوليله ( صدقتنى ان انت كنت عليا غالي صدقتنى وعرفت ايه معنى انشغالى)

مين اللى تقوليله ( ولا يفرح قلبى الا وانت معايا والله انا اصلى بحب ارتاح لك واحب احكيلك والله)

4 مين اللى تقوليله ( فوق من وهمك فوق)

5 مين اللى تقوليله ( عينى عليك ربى ليا يخليك املى وشريك ذاتى واغلى ما فى حياتى)

6 مين اللى تقوليله (ليه الغرور)

7 السؤال ده بقى مختلف شويه
    يا ترى اانتى شخصيتى قويه مع حبيبك ولا انتى ضعيفه ومين اللى كلامه بيمشى وانا عايز اجابه صريحه

8 ياتر لو بقيتى فى مقارنه بين اصدقائك اللى بتحبيهم جدا وبين حبيبك اللى بتحبيه طبعا
    ايهما هتختارى مع العلم انك سوف تخسرى اصدقائك دول للابد

9 تعملى ايه لو حبيبك جه قالك ( انتهى المشوار)

10 وهل ممكن تقوليله ( كنت عارفه انك هتبعد كنت عارفه انك انانى كنت بكدب على نفسى يمكن القى فيك فرحة زمانى )

ويا ترى لو ده حصل ممكن تتعرضى للحب تانى ولا ايه هيبقى احساسك

وياريت اميره تكون اجاباتك اشخاص مختلفه لكل سؤال
    وشكرا على وقتك ويا ريت تتقبلى اسئلتى الخفيفه دى واخر سؤال ليا

مين اللى قتل على بيك الكبير وعايز اجابه سريعه
    تقبلى

الحكمدار
    معاك صغنطوط
    معاك صغنطوط

شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس - صفحة 2 Empty رد: شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس

مُساهمة من طرف الحكمدار الأحد أبريل 26, 2009 3:14 pm

بالحق فى سؤال نسيته
    عايزك تجيبيلى عضوين اتنين بس فى الكافيه بتحبيهم وتثقى فيهم وتحبى مواضيعهم وممكن تكلميهم فى اى حاجه
    على فكره ده مش سؤال مكرر لانى عايز اتنين بس فى الكافيه كله
    اميره الاحساس
    اميره الاحساس
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

اعلام الدول : شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس - صفحة 2 3dflag23
    المود : شوفوا مين ع كرسى الاعتراف (((انا الى جبته لنفسى ))) اميره االاحساس - صفحة 2 9611

مُساهمة من طرف اميره الاحساس الأحد أبريل 26, 2009 8:02 pm

الحكمدار كتب:بسم الله الرحمن الرحيم
    ممكن اميره تقبلى منى الاسئله الخفيفه دى
    ويا ريت ما اكونش ها اضايقك
    لا طبعا مفيش مضايقه ولا حاجه
    1 اول سؤال ليا هيبقى مين اللى تقوليله لسه فاكر قلبلا يديلك امان ولا فاكر كلمه هتعيد اللى كان
    حد كنت اعرفه واتاذيت بسببه فاقلوله مهما حاولت استحاله حرف من الى انت بتقوله تخلينى ارجع لى كان

2 مين اللى تقوليلهم ( لو تعرفوا بنحبكم ونعزكم كده اد ايه )

حبيبى

3 مبن اللى تقوليله ( صدقتنى ان انت كنت عليا غالي صدقتنى وعرفت ايه معنى انشغالى)

واحده صاحبتى بس لالاسف فرقتنا الايام بس بكلمها كل فين وفين

مين اللى تقوليله ( ولا يفرح قلبى الا وانت معايا والله انا اصلى بحب ارتاح لك واحب احكيلك والله)

حبيبى طبعاااااا

4 مين اللى تقوليله ( فوق من وهمك فوق)

واحده صاحبتى جدااااا

5 مين اللى تقوليله ( عينى عليك ربى ليا يخليك املى وشريك ذاتى واغلى ما فى حياتى)

حبيبى ربنا لا يحرمنى منه ابدا

6 مين اللى تقوليله (ليه الغرور)

مفيش

7 السؤال ده بقى مختلف شويه
    يا ترى اانتى شخصيتى قويه مع حبيبك ولا انتى ضعيفه ومين اللى كلامه بيمشى وانا عايز اجابه صريحه
    انا مع حبيبى مش بشوف شخصيتى اوووى بس اصلا انا شخصيا ضعيفه حبه ف نقطه لحب بس اكيد كلامه الى بيمشى ولو ف حاجه لمصلحته كلامه انا الى يمشى بس طبعا ف مواقف القرار الاول والاخير ليه بس اظن ان احنا ابنتفاهم فمحدش بيدى قرار كده واه يعنى اه ولا يعنى لا دا مينفعشى

8 ياتر لو بقيتى فى مقارنه بين اصدقائك اللى بتحبيهم جدا وبين حبيبك اللى بتحبيه طبعا
    ايهما هتختارى مع العلم انك سوف تخسرى اصدقائك دول للابد

بس بقى ف حاجه اسمها انى ليه اتحط ف وضع زى ده الموقف الى هيحكم بس ف الاول وف الاخر هيبقى حبيبى لانن القلب بيحب مرة ويخلص مرة ومش هعرف اعوض حد حبنى وحبيته واصحابى اكيد هيبقى فيه حد غلط واكيد ام اخسر مش هندم عشان انا الى اخترت

9 تعملى ايه لو حبيبك جه قالك ( انتهى المشوار)
    نو كومنت

10 وهل ممكن تقوليله ( كنت عارفه انك هتبعد كنت عارفه انك انانى كنت بكدب على نفسى يمكن القى فيك فرحة زمانى )
    لالالالالالالالا طبعا لانى لو عارفه كده من البدايه مكنتش حبيبتت واخلصت واديت عمرى

ويا ترى لو ده حصل ممكن تتعرضى للحب تانى ولا ايه هيبقى احساسك
    صعب احب تانى الاحساس الى جواى صعب يتحس تانى مع اى مخلوق

وياريت اميره تكون اجاباتك اشخاص مختلفه لكل سؤال
    وشكرا على وقتك ويا ريت تتقبلى اسئلتى الخفيفه دى واخر سؤال ليا
    ما ف اسئله مش ينفع احط اشخاص وخلاص
    مين اللى قتل على بيك الكبير وعايز اجابه سريعه
    اظن كده كان محمد ابو الدهب
    تقبلى
    تسلم حكمدار نورتنى
    وبجد اسئلتك خفيفه فعلا
    اميره الاحساس
    اميره الاحساس
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

مُساهمة من طرف اميره الاحساس الأحد أبريل 26, 2009 8:04 pm

الحكمدار كتب:بالحق فى سؤال نسيته
    عايزك تجيبيلى عضوين اتنين بس فى الكافيه بتحبيهم وتثقى فيهم وتحبى مواضيعهم وممكن تكلميهم فى اى حاجه
    على فكره ده مش سؤال مكرر لانى عايز اتنين بس فى الكافيه كله
    هههههههههههههههههههههه
    ولايهمك انسى براحتك
    عضوين اتنين بس
    هتلوررررررر عشان صديق جامد جدا
    والقبطان
    وميرسى ليك حكمدار
    نورتنى

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 11:23 am