MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك

MA3AKCAFE

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
MA3AKCAFE

أجدد الأفلام الأجنبية من السينما إليك مباشرة

كل عام وكل اعضاء معاك كافى بخير رمضان كريم ...بمناسبه شهر مضان سيتم اعلان اقسام رمضانيه جديده ستكون متاحه طوال فتره الشهر الكريم ..وسيتم اعلان مشرفين جدد .. واتمنى التوفيق للجميع .... تيم معاك
؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Qn20wg

5 مشترك

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى

deadheart
    deadheart
    مشرف معاك العام
    مشرف معاك العام

انثى عدد الرسائل : 1089
    العمل/الترفيه : DEAD
    المزاج : عندما لا نبكى على أحزاننا..فهذا لا يعنى أننا فقدنا الإحساس..بل أحزاننا كثرت علينا..فلم نجد دموعاً تعادلها..فاكتفينا بالصمت
    اعلام الدول : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 3dflag10
    المود : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى M5rbha12

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Empty ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى

مُساهمة من طرف deadheart الإثنين مارس 16, 2009 6:59 pm

عضو غالى علينا كلنا وطبعاً نورت الكرسى
    ولمدة أسبوع كامل يا على
    (أفندينا)

ويلا إتفضل معانا كده على الكرسى
    وإهدى خالص وإن شاء الله أسبوع هيعدى هوا

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Ma3ak10

وربنا يوفقك ويعينك على جميع أسئلة الأعضاء
    deadheart
    deadheart
    مشرف معاك العام
    مشرف معاك العام

المزاج : عندما لا نبكى على أحزاننا..فهذا لا يعنى أننا فقدنا الإحساس..بل أحزاننا كثرت علينا..فلم نجد دموعاً تعادلها..فاكتفينا بالصمت
    اعلام الدول : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 3dflag10
    المود : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى M5rbha12

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Empty رد: ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى

مُساهمة من طرف deadheart الإثنين مارس 16, 2009 7:17 pm

لولولولولولولى...ألف مليون مبروك على الكرسى يا على

*وقبل أى حاجة كده ياريت توصف للكل إيه شعورك وإنت قاعد على الكرسى؟ وكنت متوقع إنك تقعد عليه دلوقتى؟

أما الأسئلة بقى فجاية فى السكة أهى
    خد عندك يا مان

1- كم مره رسبت في دراستك؟ (بدون كذب)
    2- ماهي امنيتك في الحياة؟
    3- بصراحه كم جنيه فى محفضتك?
    4- في اي مدينه ساكن؟هههههههههههههه وبتحبها ولا بتكرها؟ وليه فى كلتا الحالتين؟
    5- كم ساعه تجلس على النت؟
    5- إمتى آخر مرة إتضربت؟ ومن مين؟ وليه؟
    6- إذا إكتشفت ان صداقتك مع انسان مزيفه هتعمل إيه؟
    7- إنت مسجل فى كام منتدى غير ده؟
    8- مااصعب موقف مر في حياتك؟
    9- من هو اهم شخص في حياتك؟
    10- نوع موبايلك إيه؟ ونفسك تغيره ولا لا؟
    11- من هو العضو المفضل ليك فى المنتدى؟ (عضو واحد بس).
    12- مين أكتر عضو أو عضوة حبيته جداً من أسلوبه فى الردود والتوبيكات من غير ما تتكلم معاه؟
    13- لو إتمنيت تشوف عضو(ة) فى المنتدى يكون مين؟
    14- كلمت بنت قبل كده على الشات وطلعت ولد؟ وعملت إيه؟
    15- يا ترى إنت بقى عملت بنت قبل كده على النت؟ وليه للإجابتين؟
    16- بتقتنع بالحب عن طريق النت؟ وليه للإجابتين؟
    17- يا ترى إنت عصبى من الدرجة الكام؟ ولو عصبى جداً وإتحطيت فى موقف يعصبك أكتر هتعمل إيه؟
    18- هل ندمت فى حياتك على شىء معين؟
    19- ما هو الشىء الذى يطاردك فى كل مكان وإنت تتهرب منه؟
    20- لما بتكون حزين بتعمل إيه؟
    21- إيه أحلى حلم حققته فى حياتك؟
    22- ما هي الأمور التي تصعب عليك ذكر كلمة ( لا ) عندها ؟
    23- امتى بتحس باليأس؟
    24- أنهى أصعب بالنسبة ليك الخيانة ولا الوداع؟ وليه؟
    25- رساله شكر لمن تهديها؟
    26- رساله عتاب لمن تهديها؟
    27- متى آخر مرة فتحت القرآن الكريم؟
    28- الشائع إن دمعة البنت قريبة عن الولد وإن لما الولد بيعيط بينظروا ليه نظرة ضعف.إنت بقى إيه رأيك فى ده؟ ويا ترى دمعتك قريبة ولا لأ؟
    29- إمتى آخر مرة بكيت فيها بجد ومن قلبك؟ وكان سببها إيه؟
    30- ليك واحد صاحبك جداً وعارف اللى مرتبط بيها وعرفت أنه مش بيحبها وهى بتحبه بجنون.إنت فى الحالة دى هتعمل إيه؟

ودى كانت مجرد فتح شهية مش أكتر
    بس لسه كده على أما الناس تبدأ تسألك
    وأرجع ليك تانى بأسئلة جديدة
    فــــــــاصل ثم نــــــواصل
    HETTLER
    HETTLER
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

ذكر عدد الرسائل : 3228
    المود : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Hacker10

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Empty رد: ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى

مُساهمة من طرف HETTLER الثلاثاء مارس 17, 2009 12:51 am

الأمنية اللي تتمناها ... ؟

ايه أصعب المواقف اللي مريت بها ؟

ايه موقفك من الحب ؟؟ وهل جربته ؟؟ هل تأمن بوجوده ؟؟
    فأي قرار تتخذه هل ..... تحكم عقلك أم قلبك فيه ... ؟؟

ومن الأسبق فالتحكيم

قلبك أم عقلك ؟؟؟؟؟؟؟؟

هل ندمت فحياتك على شي معيّــن ؟؟؟

مالفـرق بين الحب والصداقة ؟ وهل يمكن ان يسلكا طرق الغيرة 00؟

_ما رأيك بهذه الكلمات ..

الخيانة ..

المرأه..

الصداقة ..

النميمة ..

النفاق ..
    afandena
    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

ذكر عدد الرسائل : 1149
    العمل/الترفيه : مش عارف لما ربننا يسهل
    المزاج : ربنا يسهل هتفرج
    اعلام الدول : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 3dflag23
    المود : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 5910

مُساهمة من طرف afandena الثلاثاء مارس 17, 2009 11:31 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    مش هزعل يا ديد ولا حاجه بس انا حظى كويس علشان الكى بورد بتعتى كانت بايظه ولسه شاحت واحده بتاعت ابن خالى لسه الوقتى حالا وعلى فكرة كنت متوقع انك تقولى عليه انا ليه دى مش عارف قلب المؤمن دليله
    اسئلتك يا ديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1- كم مره رسبت في دراستك؟ (بدون كذب)
    لاء والله هى مرة واحده فى تانيه كليه سبع مواد فى السنه اصل انا مش بحب اشتال مواد يا اسقط احسن ياانجح صافى
    2- ماهي امنيتك في الحياة؟
    امنتى انا صراحه حجات كتير اوى اولها يبقى عندى هيبر ماركت كبيبر اوى ويبقى عندى عربيه bmwوامسك رئيس وزراء اربع ايام بس

3- بصراحه كم جنيه فى محفضتك?
    لاء المحفظه دى نص راس مالى علشان مش كل الفلوس بحطها فيها علشان مرة وانا بتفرج على الدورة الرمضانيه فى السباعى بتاع ميت مجاهد واحد ابن حلال قطع الجيب علشان ياخد المحفظه بس معرفشى وغالبا انا مش بحط فيها اقل من 300

4- في اي مدينه ساكن؟هههههههههههههه وبتحبها ولا بتكرها؟ وليه فى كلتا الحالتين؟

انا ساكن فى دكرنس يا ديد واكيد بحبها وبكرها فى نفس الوقت بحبها رغم انها سقيله اوى علشان اصحابى اهلى هنا مش هعرف اسيبهم وبكرها علشان التخلف الى فيها

5- كم ساعه تجلس على النت؟
    دا على حسب التساهيل ممكن مقعتشى خالص وممكن اكون طول اليوم على الجهاز على حسب الدماغ الواحد

5- إمتى آخر مرة إتضربت؟ ومن مين؟ وليه؟
    ياااااااااااااااه اخر مرة دى وانا فى الابتدائى سنه كام مش فاكر صراحه كان ابويا بيشرح ليه حساب ومش عاوزه يشرح ليه فا سوقت الهبل بقى فا لقيت ايده خدمت على وشى منين مش عارف

6- إذا إكتشفت ان صداقتك مع انسان مزيفه هتعمل إيه؟
    لاء والله يا ديد انا من النوع الى بحب ارد اى حاجه حصلت معاى مهما كانت ممكن اسامح بس مش فى كل وقت واكيد هكلمه عادى اشتغلى بالمثل الى بيقول الى متعزى وشه بكره تعوز قفاه

7- إنت مسجل فى كام منتدى غير ده؟
    لاء والله انا اصلا مش بحب ادخل منتديات كتير اصل الشهرة وحشه

8- مااصعب موقف مر في حياتك؟
    لاء هو كذا موقف صراحه بس مغيرتشى مجرى حياتى علشان انا بعرف اتحكم فى اسلوبى شويه يعنى مثلا موت صحبى سقوطى فى الكليهمفيش لاء كتير حاجه صعبه الحمد لله

9- من هو اهم شخص في حياتك؟
    لاء هما بصراحه برده مفيش كتير بس اهمهم (((امى)

10- نوع موبايلك إيه؟ ونفسك تغيره ولا لا؟
    n95وبعدين انا لسه مغيره مكملشى اسبوع بس لو فيه فلوس اغير العيله كلها بتعته مش الموبيل بس

11- من هو العضو المفضل ليك فى المنتدى؟ (عضو واحد بس).
    لاء والله يا ديد عضو واحد دى صعبه علشان كل الى هنا مش اصحابى بس اخواتى انااعرفهم من قورن يعنى

12- مين أكتر عضو أو عضوة حبيته جداً من أسلوبه فى الردود والتوبيكات من غير ما تتكلم معاه؟

لاء بصراحه انا ما قراتشى لحد ما اتكمتش معاه خالص علشان اقولم موتضيعه بتعجبنى ولا لاء

13- لو إتمنيت تشوف عضو(ة) فى المنتدى يكون مين؟
    اها انا قولت ليكى اهم 3 حجات فى حياتى لعب الكورة واقراء كتاب وانا على البحر والوجه الحسن ...فا اكيد احب اشوفكوا كلكوا طبعا

14- كلمت بنت قبل كده على الشات وطلعت ولد؟ وعملت إيه؟
    حصل كتير علشان اول ما جه النت دكرنس كان من 8 سنين تقريبا بس عمرى ما عمقت فى كلام تحسبا لموقف زى دا وكنت بعرف من اسلوبه اصل اسلوب البنت يختلف بسكوته بتتكلم لكن الراجل ربنا لا يوريكى حد لو عمل فيها ستنين بنت

15- يا ترى إنت بقى عملت بنت قبل كده على النت؟ وليه للإجابتين؟
    اها مرة واحده بس كان بيكلمنى واحد عراقى ويوقلى اسمك ايه اقوله على يقولى وانتى ازيك اقوله انا راجل يقولى بلاش كدب الاسم الاميل بنت اهوة مع انه كان بيكلمنى على افندينا برده ياعم واللع راجل الحف بيه فضل مش مصدق لحد ما قولت ليه برختك بنت بنت تعالى بقى

16- بتقتنع بالحب عن طريق النت؟ وليه للإجابتين؟
    انا بصراحه لاءانا مقتنع ان الواحد لازم يشوف الواحده قبل ما يكلمها علشان يحكم عليها من حجات كتير

17- يا ترى إنت عصبى من الدرجة الكام؟ ولو عصبى جداً وإتحطيت فى موقف يعصبك أكتر هتعمل إيه؟
    لاء من الدرجه الكام دى انا معرفشى بصراحه اضربى لفوق 100 150 برحتك عصبى جدا انا بعمل ايه بفتكر امى وهى بتقول عمر العصبى ما بيعمل حاجه وبفتكر برده المقوله الشهيره بتاعت الاستاذ كريم عبد العزيز فى فلم محطه مصر صوتك العالى دليل على ضعف موقفك صوتك العالى دليل على ضعف موقفك

18- هل ندمت فى حياتك على شىء معين؟
    اه بصراحه ندمت انى مطلعتش فاشل او نصاب كان زمانى ملينوير الوقتى

19- ما هو الشىء الذى يطاردك فى كل مكان وإنت تتهرب منه؟
    الدراسه نفسى معتش اذاكر والجيش دا بقى عامل ارق ليه

20- لما بتكون حزين بتعمل إيه؟
    بعمل حاجتين العب كورة علشان الواحد بيسنى كل حاجه فى اللحظات دى او بخرج مع نفسى اشوف ايه الغلط الى انا عملت علشان معملوش تانى

21- إيه أحلى حلم حققته فى حياتك؟
    لسه يا ديد والله اصل احلامى بفكر فيها لبعيد وربنا يسهل

22- ما هي الأمور التي تصعب عليك ذكر كلمة ( لا ) عندها ؟
    لما حد من البيت يطلب منى حاجه

23- امتى بتحس باليأس؟
    لاء الياس دا لما افشل نهائيا واناالحمد لله عمرى ما فشلت نهائيا بس تقدرى تقولى شعور بالندم مثلا مش عارف اوصفه بس مش ياس

24- أنهى أصعب بالنسبة ليك الخيانة ولا الوداع؟ وليه؟
    لاء الخيانه طبعا علشان بيروح فيها دول باكلملها

25- رساله شكر لمن تهديها؟
    عمر ابن الخطاب

26- رساله عتاب لمن تهديها؟
    لكل مسؤل عن الشعب

27- متى آخر مرة فتحت القرآن الكريم؟
    سؤال محرج بس كان اخر يوم امتحان وبعد الاجاز بيومين يعنى من شهر تقريبا

28- الشائع إن دمعة البنت قريبة عن الولد وإن لما الولد بيعيط بينظروا ليه نظرة ضعف.إنت بقى إيه رأيك فى ده؟ ويا ترى دمعتك قريبة ولا لأ؟

اولا البنت عمرها ما كان دموعها قريبه بالعكس ربنا يسمحهم بقى الولد لو مزل دموع لاسباب مختلف انا بصراحه لاء انا لو فيه دموع تبقى فى حجات قاسيه اوى

29- إمتى آخر مرة بكيت فيها بجد ومن قلبك؟ وكان سببها إيه؟
    يوم 21/7 الى فات موت صحبى

30- ليك واحد صاحبك جداً وعارف اللى مرتبط بيها وعرفت أنه مش بيحبها وهى بتحبه بجنون.إنت فى الحالة دى هتعمل إيه؟

لاء ما فعلت عملت وقولت ليه كدا ماينفعشى وهو كمان كان عاوز يسيبها فا سبها فعلا

لاء تمام بس ابقى اعملى شويه اسئله صغيرة علشان الوقتى من دهب ههههههههههههههههههههههههههههههه
    afandena
    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

اعلام الدول : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 3dflag23
    المود : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 5910

مُساهمة من طرف afandena الثلاثاء مارس 17, 2009 2:30 pm

على طول كدا يا سمسم او واحد يدخل اخويا
    هى دى اصول العليه مفيش وساطه ولا كوسه
    الاسئله بتعتك يا هتلر
    1/الأمنية اللي تتمناها ... ؟
    الامنيه الى اتمناها ان ربنا يوفقنى فى كل حاجه اعملها

2/ايه أصعب المواقف اللي مريت بها ؟
    هى مش مواقف صعبه وى يا جماعه يعنى انا لسه ما عشتش فى الدنيا كتير علشان يبقى فى مواقف صعبه كدا زى ما بتتكلموا عليها بس هما اكتر حاجتين سقوطى وموت صحبى الله يرحمه

3/ايه موقفك من الحب ؟؟ وهل جربته ؟؟ هل تأمن بوجوده ؟؟

موقفى عادى جدا مش فارق معاى
    جربته دى انا مش بحب بنات لكن بحب اصحابى جدا
    اكيد موجود ونفسى لما اجربه اكون مع واحده بس وهو دا الى انا بدور عليه واحده تعيش معاك لبعد كدا مش مؤقته سورى يابنات فى الكلمه

4/فأي قرار تتخذه هل ..... تحكم عقلك أم قلبك فيه ... ؟؟

والله ما فى كل المواقف فى مواقف تتطلب منك عقلك ودا الغالب ومواقف لازم يبقى فيها عاطفه طبعا بس الاساس العقل طبعا

5/ومن الأسبق فالتحكيم قلبك أم عقلك ؟؟؟؟؟؟؟؟
    عقلى طبعا فى الغالب زى ما قولت فوق لازم يكون فى عقل وقلب على حسب المواقف

6/هل ندمت فحياتك على شي معيّــن ؟؟؟
    اها منا قولت فوق انى مطلعتش فاشل او نصاب هو دا الى بيعيش هنا

7/مالفـرق بين الحب والصداقة ؟ وهل يمكن ان يسلكا طرق الغيرة 00؟
    الحب انك تعمل الى بيرضى حبيبك بس فى حدود المعقول فى الصح لو فيه غلط لازم الطرف التانى يفهمه هو شىء مش عارف وصفه صراحه بس اكيد ان يبقى الاتنين واحد بيحبوا حاجه واحده بياكل حاجه واحده هما واحد زى الدين ما قال ان لكل راجل مراءه خلقت ليه

الصداقه بقى ان صحبك دا اخوك والمثل الى بيقول الطيور على اشكالها تقع والصديق وقت الضيق

الغيره حلوة بس اهم حاجه متزدشى عن حد بدام فيه غيره يبقى فيه حب وصداقه اصل الاتنين حاجه واحده

_ما رأيك بهذه الكلمات ..

الخيانة ../////// الخيانه وحشها جدا ممكن تضيع دولها باكملها بس لو حد خان يبقى مش مننا

المرأه../// نصك التانى محدش يقدر يعيش من غيره طبعا دى الحقيقه التزيف بقى كيدهنا عظيم هههه

الصداقة ../// هما الاتنين حاجه واحده مفيش فرق بينهم

النميمة ..// اكتر حاجه تضايق فى الدنيا لما تمشى وحد يقطع فى فروتك بس انا بعرف علشان لما حد بيتكلم عليها بكح كتير ههههه

النفاق ..// دا بقى ملوش حل وعلى فكرة انا مش راى هو سلاح زو حدين يعنى ممكن اسنخدمه صح لو فى عمليات سياسيه تبع دوله مصلحه دوله بس الاساس انه غلط زكفايه ان الرسول عليه افضل الصلاه والسلام كان بيقول ايه على المنافقين والقاءان طبعا

والله يا جماعه برحتكوت لسنا الوحدين ولكننا الافضل فى زينا كتير طبعا اهم حاجه المهره زى ميسى كدا ههههههههههههه مستنيكوا
    ونبقى نقول الووووووووووو مين معانا
    عاشقة الحب
    عاشقة الحب
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : تماااااااااااااااااااام وميه ميه
    المود : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 810

مُساهمة من طرف عاشقة الحب الثلاثاء مارس 17, 2009 3:30 pm

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 6086ae0180f31c489625eb6d9897f18f69

ازيك ياعلــى منور الكرسى والله انت ضيفناالاسبوع دة ومنورنا ولازم نقوم بالواجب هى هى هى هى دى باقه ورد منى بعد السلخ طبعا

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 0234

اتفضل على الكرسى يا عسل ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Tongue

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى HT-125

مرتاح كده يلا بينا بقى ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Smile

اسمك سنك جنسيتك ديانتك مؤهلك تاريخ ميلادك

عرفينا بنفسك فى اربع كلمات بس؟

مطربك المفضل ؟مطربتك المفضلة ؟ممثلك المفضل؟ممثلتك المفضلة؟

ايه الاكلة المفضلة عندك؟

ايه لونك المفضل؟ هوايتك؟

اغنية بتحبها وليه؟

عندك اخوات؟

بتكره ايه؟ وبتحب ايه؟

برج ايه؟

بتحب يوم ايه؟

كفاية عليك كدة دلؤتى ولى رجعة
    تـــــــــــــــــــــــانى
    بــــاى بـــــــاى
    afandena
    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

مُساهمة من طرف afandena الثلاثاء مارس 17, 2009 7:39 pm

لاء عينى يا عاشقه ولا سلخ ولا حاجه سلخ ليه بس اهم حاجه تكونى مبسوطه
    1/اسمك سنك جنسيتك ديانتك مؤهلك تاريخ ميلادك؟
    على محمد محمد ابراهيم سيد احمد
    مصرى مسلم 13/5/1987 دا الحقيقى الرسمى بقى 1/10/1987

2/عرفينا بنفسك فى اربع كلمات بس؟
    عبد الله الفقير اليه

3/مطربك المفضل ؟مطربتك المفضلة ؟ممثلك المفضل؟ممثلتك المفضلة؟
    لاء انا بحب محمد منير وحسام حبيب وعمرو دياب
    والمغنيه اليسا طبعا
    الممثل عربى احمد زكى وكريم عبد العزيز الاجنبى جورج كولنى وبراد بيت وناس كتير
    الممثله كاترن زيتا جوزنس

4/ايه الاكلة المفضلة عندك؟
    اللحوم المشويه اى حاجه مشويه

5/ايه لونك المفضل؟ هوايتك؟
    احب الاحمر والازق والابيض
    هوايتى اتفرج على المتشات واللعب كورة

6/اغنية بتحبها وليه؟
    لاءانا مش هوات الاغانى اسمعها كتير بس الايام دى اغنيه كلمات بتاعت ماجده الرومى ليه دى علشان الكلمات الاغنيه حلوه

7/عندك اخوات؟
    اها ربنا يخليهم ليه 3 اكبر منى

8/بتكره ايه؟ وبتحب ايه؟
    بكره الغباء وبحب الزكى

9/برج ايه؟
    لاء برج دى انا غير مؤمن بيها يعنى مش بحبح اعرف فا تاريخ الميلاد فوق اى واحد فيهم واعرفوا انتوا

10/بتحب يوم ايه؟
    الخميس فيه كل حاجه حلوة لعب كورة وخروج والوجه الحسن كل حاجه كل حاجهوبعديه اجازة يااااااااااهبس كلها ايام ربنا يعنى طبعا

كفايه ليه دا انتى اسئله حلوة اوى يا عاشقه اكيد من اسئلتك دى انك طيبه
    afandena
    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

مُساهمة من طرف afandena الأربعاء مارس 18, 2009 12:07 pm

يااااااااااااه هو معتش حد هيسال ولاايه انجزوا علشان انا همشى من هنا يوم الاتنين هروح القاهرة شغل الحقونى علشان معتش هبقى فاضى
    deadheart
    deadheart
    مشرف معاك العام
    مشرف معاك العام

مُساهمة من طرف deadheart الأربعاء مارس 18, 2009 9:53 pm

لأ متقلقش موجودين
    بس كنا بندى فرصة للجميع
    خد عندك يا مان

1- صــف نفســـك بكلمتيـــن فقـــط؟
    2- مــاهــو الشــئ الذي ندمــت علــي عمـلــــه؟
    3- كـلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا؟
    4- آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟
    5- جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا؟
    6- حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك....من من تتمنـى ان تكــون؟
    7- شخـــص لطــالما حـــلمـــت بــــه؟
    8- دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟
    9- مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه؟
    10- شـخــص تتمنــي الإنتقــام منـــه؟
    11- شــئ او عمــل لا تستطيــع مســامحته؟
    12- شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟
    13- حلم لا تستطيـــع تحقيقه؟
    14- كلمة تود سماعها كل يوم؟
    15- القمر-الشمس-النجوم...........ايهم تفضل والسبب؟

16- املاء الفراغات بالعضو المناسب:-
    1- عضو محبوب :-
    2-عضو رايق :-
    3-عضو عصبي :-
    4-عضو مواضيعه رهيبه :-
    5-عضو ردوده جميله :-
    6-عضو مطنش :-
    7-عضو ناقد :-
    8-عضو مرتب :-
    9-عضو أعجبك إسمه :-
    10-عضو أعجبك لقبه :-
    11-عضو عايز تشوفه :-
    12-عضو توقيعه رهيب :-
    13-عضو نشيط :-
    14-عضو متعاون :-
    15-عضو واثق من نفسه :-
    16-عضو يعجبك مزاجه :-
    18-عضو تتمنى يتقدم :-
    19-عضو مثقف :-
    20-عضو هاديء :-
    21-عضو مميز :-
    22-عضو كلامه فى المضمون :-
    23-عضو تحس أنه اكبر من سنه :-
    24-عضو عايز تتخانق معاه :-
    25-عضو يناسبه لقب ( الطموح ) :-
    26-عضو تستمتع بالنقاش معه :-
    27-عضو يهمك رأيه :-
    28-عضو تنتظر رده على مواضيعك :-
    29-عضو تعتبره قدوة :-
    30-عضو جاد :-
    31-عضو متمكن :-
    32-عضو قوي الشخصية :-
    33-عضو تفرح لوجوده متصلاً :-
    34-عضو تتابع مواضيعه بإهتمام :-
    35-عضو تتمنى صداقته :-

وهحاول أفكر فى جديد
    على أما باقى الأعضاء يكملوا
    afandena
    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

مُساهمة من طرف afandena الخميس مارس 19, 2009 1:01 am

عينى يا ديد ارد عليكى تحت امرك
    احلى رد على احلى عضوه

1- صــف نفســـك بكلمتيـــن فقـــط؟
    عبد الله

2- مــاهــو الشــئ الذي ندمــت علــي عمـلــــه؟
    الحاجات الغلط الى الواد عملها هى حاجات كانت بتغضب ربنا بس مش حاجات صعبه اوى ب بالنسبه ليه كانت صعبه

3- كـلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا؟
    زله اللسان نفسى ما اطلعهاش من لسانى

4- آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟
    لاء انا مش بفكر فى شخص بعينه انا بفكر فىالوم كله ايه الى انا ملته صح ولا غلط اعمل ايه بد كدا فى اليوم التانى زعلت مين كدا يعنى لكن شخص معين لاء

5- جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا؟
    نفسى اعمل زى جيمس بوند واكب دبابه فىالشارع زى ما هو كان عملها

6- حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك....من من تتمنـى ان تكــون؟
    من وزاره البترول تقولى فيهاانتااعيت معانا وهتقبض 5000 فى الشهر وبعد كدا اشوف حمامه تانيه تكون من واحده اكون معاها بقيت عمرى بس اهم حاجه الحمامه بتاعت البترول

7- شخـــص لطــالما حـــلمـــت بــــه؟
    تيرى هنرى لعيب كورة بيلعب فى برشلونه الاسبانى وكان بيلعب فى ارسنال الانجليزى كان نفسى ابقى زيه

8- دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟
    لاءانا مش بعيط غصب نى انا دموعى مش على عينى زى ما بيقولوا انا ممكن افضل كدا واحد يتقطع قدامى وانا مفيش اى دموع بس المرة الى عيط فيها كان موت حبى بس

9- مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه؟
    لما لقيت بنات فى سن صغير بيكلموا شباب ادهم مرتين وحاجات تانيه كتير اوى وبيعملوا حاجات كتير اوى على فكرة وصعقت ما عرفت انهم فى سن صغير جدااو البنات بالعموم الى تفتكره موسى يطع فرعون كنت افتكر ان البنت دى قمه الاحترام وابص القيها الله يستر على وللايانا بقى

10- شـخــص تتمنــي الإنتقــام منـــه؟
    كل من يسىء للاسلام والرسول عليه افضل الصلاه والسلام

11- شــئ او عمــل لا تستطيــع مســامحته؟
    الاساءه ليه دى مش بحبها خالص او حد يتكلم عليه من وراى امحاجه فى وشى بس على فكرة انابسامح بسرعه جدا مش بشيل فى قلبى

12- شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟
    اها الشغل فى القاهرة خلانى عاوز ابقى واحد من الناس الى فوق ابقى انسان عالى ومثقف كل حاجه حلوة

13- حلم لا تستطيـــع تحقيقه؟
    اخد اعفاء من الجيش مش عارف اعملها ازاى

14- كلمة تود سماعها كل يوم؟
    روح يابنى ربنا يصلح حالك

15- القمر-الشمس-النجوم...........ايهم تفضل والسبب؟
    افضل النجوم لاسباب عديده اولها بتعرف الطريق للناس وتانيهاانها بتجرى وراى الشيطان لحد ما تحرقه وبعدين ربنا قال عليها وزينا السماء بمصابيح

16- املاء الفراغات بالعضو المناسب:-

1- عضو محبوب :-كلكوا بتحبوا بعض

2-عضو رايق :-ملك

3-عضو عصبي :-هتلر

4-عضو مواضيعه رهيبه :-ديد

5-عضو ردوده جميله :-ديد هتلر وملك كويسين

6-عضو مطنش :-دموع

7-عضو ناقد :-روبى

8-عضو مرتب :-لاء دا فىالبيت يا دي مش عارف بصراحه

9-عضو أعجبك إسمه :-محمد

10-عضو أعجبك لقبه :-سيزر اصله ملوكى كدا

11-عضو عايز تشوفه :-ككوا بصراحه اى نعم اعرف نصكا ب نفسى اشوف الباقى كله

12-عضو توقيعه رهيب :-لاء مش بركز فى الحجات دى

13-عضو نشيط :-ما اغلبيت المشرفين هتلى اورتن وديد وملك

14-عضو متعاون :-كله برده

15-عضو واثق من نفسه :-لاء دى من الشخصيه وانالسه ما كلمش حد شخصيا كويس

16-عضو يعجبك مزاجه :-عاشقه

18-عضو تتمنى يتقدم :-يتقدم لايه باظيط كل الى مش بيكتوا ى المنتدى واولها انا

19-عضو مثقف :-؟؟؟؟؟

20-عضو هاديء :-؟؟؟؟؟؟؟

21-عضو مميز :-الى اعرفهم

22-عضو كلامه فى المضمون :-ملك علشان مووع كان عجبنى اوىباع قهر الشباب دا

23-عضو تحس أنه اكبر من سنه :-ديد

24-عضو عايز تتخانق معاه :-مفيش فعلا

25-عضو يناسبه لقب ( الطموح ) :-هههههههههههه

26-عضو تستمتع بالنقاش معه :-ياااااه الجماه فىالنقاش احسن من الفردى

27-عضو يهمك رأيه :-الى موجود وانا بتكلم

28-عضو تنتظر رده على مواضيعك :-كل الى وجود وبيهمه يقراء مواضيعى

29-عضو تعتبره قدوة :-ابو تريكه بس و م موجود معانا بس اعتبروه عضو هنا

30-عضو جاد :-روميل

31-عضو متمكن :-متمكن من ناحيه ايه بالظبط

32-عضو قوي الشخصية :-لاء دى لم اشوف اناس الاول بس بضراحه ومن غير زعل حد هتلر

33-عضو تفرح لوجوده متصلاً :-اواتى وقرايبى

34-عضو تتابع مواضيعه بإهتمام :-ملك وهتلى وديد

35-عضو تتمنى صداقته :-كله نفسى اصدقهم

وعلى فكرة فى حجات انا معرفشى كل الاعضاء يعنى لو وقع منى حد محدش يزعل علشان فعلا انا مش بفتكر كويس اها واستنى الباقى ان شاء الله
    ROBY
    ROBY
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

انثى عدد الرسائل : 653
    العمل/الترفيه : طالبه بالمعهد العالى للتلحين تحت الميا
    المزاج : قشطه
    المود : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 8911

مُساهمة من طرف ROBY الجمعة مارس 20, 2009 4:50 pm

افندينا
    عندى ليك 3 اسئله بس
    شوفت انا طيبه ازاى
    1- ايه اكبر امنيه انتا بتحاول الايام دى تحققها؟
    2- ايه اكتر حاجه عملتها وندمت عليها ف حياتك؟
    3- راضى عن علاقتك مع ربنا وحياتك الوقت ؟
    afandena
    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

مُساهمة من طرف afandena الجمعة مارس 20, 2009 6:26 pm

احلى رد على احلى عضوة من الاعضاء الجميلات الى فالمنتدى
    والرجاله برده ماشى يا روبى الرداهوة

1- ايه اكبر امنيه انتا بتحاول الايام دى تحققها؟
    الايام دى هى كذا واحده اولها اطلع جيد من الكليه تانيها اخد تاجيل من الجيش تلاتها بقى ان اشتغل فى شركه بترول

2- ايه اكتر حاجه عملتها وندمت عليها ف حياتك؟
    هو م ندم فى حد ذاته الندم الى بعمله بيبقى عتاب للنفس بس علشان معتش امل كدا تانى مش اكتر ولااقل

3- راضى عن علاقتك مع ربنا وحياتك الوقت ؟
    الحمد لله طبعا بس هو الواحد ساات كتير بقصر فعلا فى حاجات كتير وربنا يكرمنى يارب ويينى

بس قليل كدا انا مش متود على الاسئله القليله دى اسئلى برحتك المرة الجايه برحتك اوك
    ROBY
    ROBY
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

انثى عدد الرسائل : 653
    العمل/الترفيه : طالبه بالمعهد العالى للتلحين تحت الميا
    المزاج : قشطه
    المود : ؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى 8911

مُساهمة من طرف ROBY الجمعة مارس 20, 2009 6:33 pm

اوك يا جميل
    ميرسى ليك
    afandena
    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

مُساهمة من طرف afandena السبت مارس 21, 2009 4:33 pm

على فكرة اخر يوم ليه يا تلحقونى يا ما تلحقونيش الى عاوز حاجه يقول قبل ما اخلص
    afandena
    afandena
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

؛ّ¤,¸¸,¤ّ؛°`°؛¤ أفندينا ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ دخل جوه بق الأسد يا بنى آدمين...لولولولى Empty براءه انا كدا براءه ؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف afandena الأحد مارس 22, 2009 2:40 pm

اشوفكوا بقى مع العضو الجديد الى هيشرف هنا ويارب يوفق فى الرد على الاسئله انا مش هكون هنا علشان اساله بس البركه فيكوا بقى وياريت يا عاشقه ما تزعليش منى اشقه الىلهاالدور بقى سلام

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 11:23 am