MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

MA3AKCAFE

عزيزى الزائر.....نرجو منك الدخول وسرعة التسجيل لكى تتمتع بكل ماهو جديد وحصرى مع تحيات تيم معاك

MA3AKCAFE

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
MA3AKCAFE

أجدد الأفلام الأجنبية من السينما إليك مباشرة

كل عام وكل اعضاء معاك كافى بخير رمضان كريم ...بمناسبه شهر مضان سيتم اعلان اقسام رمضانيه جديده ستكون متاحه طوال فتره الشهر الكريم ..وسيتم اعلان مشرفين جدد .. واتمنى التوفيق للجميع .... تيم معاك
فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول Qn20wg

3 مشترك

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول

ROMIL
    ROMIL
    TEAM MA3AK
    TEAM MA3AK

ذكر عدد الرسائل : 1103
    العمل/الترفيه : محاسب ان شاء الله
    المزاج : كل واحد فينا ليه استايله واي واحد فينا له ميزة فى اللي بيعجب واللي ما يعجب واللى ما عنده ياخد فيزا
    اعلام الدول : فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 3dflag10
    المود : فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 410

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول Empty فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول

مُساهمة من طرف ROMIL الثلاثاء يونيو 10, 2008 6:24 pm

الأن وبنسخه غير مترجمه
    لفيلم الخوف والفزع الجديد جدا الغرباء
    وهنا وبــــــــــــــــــــــــــــس
    ومش في أي مكان تاني

The strangers [2008] CAM .ROMIL

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 15751617

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول P210

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول P310

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول P410

غير مترجم

الجوده :CAM
    الصيغه:rmvb
    الحجم :158ميجا

معلومات عن الفيلم

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول Untitl21

الفيلم من نوع الرعب والخوف

بصراحه الفيلم فظيع ويستحق المشاهده

يعني الي حاسس قلبه 100%

يتفرج وهو خوف مش فيه دماء كتير وقتل يعني هتتخض

ويحتل المركز الثاني في شباك الأيرادات

وفور نزول الترجمه سوف أجهز نسخه مترجمه وانزل الترجمه مفرده

جودة الصوره :7/10
    جودة الصوت 6/10

صور من نفس النسخه

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 122

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 218

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 316

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 411

الفيلم مرفوع على سرفر

Bitroad

..CAM-Abdalla-Hamaad...WwW.ArBCINEMA.CoM.avi.html]فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 23vx9h10

الفيلم مرفوع على سرفر

Filegu.ru

..CAM-Abdalla-Hamaad...WwW.ArBCINEMA.CoM.avi.html<br%20/>]فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 23vx9h10

معلومه: الحجم صغير عشان النسخه الأصليها حجمها أصلأ صغير عشان دي النسخه التانيه
    مش أول نسخه وهي أفضل

تمنياتي بمشاهده ممتعه

مع تحيات / TEAM MA3AK
    death_master
    death_master
    معاك كبير
    معاك كبير

ذكر عدد الرسائل : 314
    العمل/الترفيه : و لا حاجه
    المزاج : أشــطـه
    اعلام الدول : فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 3dflag10
    المود : فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 453210

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول Empty رد: فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول

مُساهمة من طرف death_master الأربعاء أغسطس 27, 2008 4:19 pm

فلم رعب راائع
    hobameranor
    hobameranor
    أعضاء متميزه
    أعضاء متميزه

ذكر عدد الرسائل : 2100
    العمل/الترفيه : HaCkEr
    المزاج : مش دارى بالدنيا
    المود : فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول 3_adeb10

فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول Empty رد: فيلم الخوف والفزع الغرباء The strangers [2008] CAM ----------فظيع ولأصحاء القلوب المتينه وأنا مش مسئول

مُساهمة من طرف hobameranor الأربعاء يوليو 29, 2009 5:15 pm

مشكووووووووووووور روميل

على مجهودك

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 6:57 am